Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra N’joy Shop. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og N’joy Shop.
Dine varer vil, under normale omstændigheder, blive afsendt inden for 5 hverdage efter, vi har modtaget din bestilling. Hvis en vare mod forventning er udsolgt, sender vi besked om, hvornår varen kan forventes at blive leveret.
www.njoy-shop.dk drives af Cafe Njoy, og er en enkeltmandsvirksomhed.
LEVERINGSPERIODE
Såfremt det bestilte er en lagervare, sker leveringen normalt indenfor 1 - 3 arbejdsdage eller på dagen i Aarhus, hvis bestillingen er foretaget før kl. 15.
Vi leverer i Danmark, Sverige, Norge, Finland og resten af verden.
FORSENDELSESOMKOSTNINGER
Levering af varer fra N’joy Shop anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Alle bestillinger sendes med Post Nord, hvis ikke andet er aftalt særskilt mellem køber og N’joy Shop. Denne bliver faktureret efter vægt og størrelse.
Priserne for fragt i Danmark er fra 49,99 DKK
Alle ordrer bliver sendt som pakker, der indeholder forsikring samt Track & Trace.
PRISER OG BETALING
Alle priser på N’joy Shop er i DKK. inkl. 25% moms. Al betaling på hjemmesiden sker elektronisk og i DKK. Njoy Shop tager forbehold for prisændringer, tastefejl, tekniske fejl og udsolgte varer. Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre, såfremt der måtte være en fejl i prisen på varen.
Vi modtager følgende betalingskort Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, Mobilepay og Anydays.
Når du betaler med dit kreditkort, trækker vi ikke pengene fra din konto, før vi har afsendt dine varer. Transaktionen foregår via PENSOPAY, og dine oplysninger bliver krypteret med en SSL-kryptering, som opfylder alle de krav PBS/Nets/Teller stiller til sikkerheden.
Når du betaler via. bankoverførsel, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
REKLAMATIONSRET
.Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.
Varen sendes til:
Holmstrupgaardvej 1C, 8220 Brabrand. 
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
FORTRYDELSESRET
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail til kontakt@njoy-shop.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, som du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.